FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
*Program rcon do Administracji servera*
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum .:: CTSL :: CoD2 ::. Strona Główna » *InfO* » *Program rcon do Administracji servera*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Modranek
The Best Pro Gracz !!!


Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Rzgów

 Post Wysłany: Wto 18:15, 07 Sie 2007    Temat postu: *Program rcon do Administracji servera*

Dwa programy które trzeba pobrać :

- CoD2 Rcon Tool v.8.1
[link widoczny dla zalogowanych]

- Rcon4Cod2
[link widoczny dla zalogowanych]

Komendy do rcona:

Rcon dla początkujących

Ok załóżmy, że znasz hasło rcon dla danego serwera i chcesz go administrować, nic prostszego. Wchodzisz na serwer i wpisujesz komende /rconpassword xxx - gdzie xxx to haslo rcon na serwer, po wpisaniu tej komendy i prawidłowego hasła rcon jestes zalogowany jako administrator serwera, gratulacje !!

Istnieje też możliwość administracji serwerem bez potrzeby wchodzenia do gry. Mianowicie, włączasz grę Call of Duty, po włączeniu gry włączasz konsolę (domyślnie ~) i wpisujesz komendę /rconaddress xxx.xxx.xxx.xxx:yyyyy (gdzie xxx to numer IP serwera, a yyyyy to port, na którym serwer jest uruchomiony, domyślnie "28960") Dalej postępujemy tak samo jak byśmy byli na serwerze, sposób wydawani komend jest identyczny.

USTAWIENIA OGÓLNE

\dedicated dedykacja serwa 0 - brak | 1 - LAN | 2 - Internet
\map_restart Restart mapy na serwerze
\rconPassword Hasło zarządzania konsolą Np. "rconPassword "twoje hasło"
\g_password Hasło na serwer
\map (nazwa mapy) Zmiana mapy na podaną Np. "map mp_brecourt"
\kick (nazwa gracza) Wyrzucenie gracza o podanej nazwie Np. "kick Unkown Soldier"
\g_gametype Przełącza grę na podany tryb gry Dm - Deathmatch

Tdm - Team Deathmatch
Sd - Search&Destroy
Bel - Behind Enemy Lines
Hq - Headquarters
Re - Retrieval

\clientkick (ID) J.W tylko klienta o podanym numerze gracza (\status)
Np. "clientkick 5"
\sv_maprotation rotacja mapy np. "gametype sd map mp_brecourt"
\sv_pure klient czysty, serwer kicka wszystkich klientów ze zmodyfikowanymi pk3 | 0 - włączone | 1 - włączone
\sv_hostname nazwa serwera Np. "^1CodHost"
\scr_motd wiadomość dnia wyświetla się przy wejściu na serwa Np. "^2Witam na naszym ^7Serwerze"
\sv_maxclients maksymalna ilość wszystkich graczy 0-64
\scr_allow_(nazwa broni) Włącza lub wyłącza daną broń z serwera Np. scr_allow_thompson | 0 - wyłącza | 1 - włącza
\scr_allow_vote
\g_allowvote Włącza bądź wyłącza mżliwość głosowania na serwerze (obie komendy muszą mieć taką samą wartość !) 0 - wyłącza | 1 - włącza
\scr_friendlyfire Ustawia wartość "przyjacielskiego ognia" 0 - wyłączony | 1 - włączony |2 - odbicie ognia | 3 - dzielone obrażenia
\scr_killcam Włącza bądź wyłącza podgląd twojej śmierci 0 - wyłączone | 1 - włączone
\scr_freelook Włącza albo wyłącza obserwatora 0 - wyłączone | 1 - włączone
\scr_spectateenemy Włącza lub wyłącza obserwatora wroga 0 - wyłączone | 1 - włączone
\scr_teambalance Możliwość zrównania drużyn 0 - wyłączone | 1 - włączone

BEHIND ENEMY LINES

\scr_bel_alivepoint Liczba sekund po których gracz dostaje punkt 10 (domyślnie)
\scr_bel_scorelimit Limit wyniku 50 (j.w)
\scr_bel_timelimit Limit czasu 30 (j.w)

DEATHMATCH

\scr_dm_scorelimit Limit wyniku gracza 50 (domyślnie)
\scr_dm_timelimit Limit czasu gry 30 (j.w)

RETRIEVAL

\scr_re_graceperiod Czas na początku rundy, w którym zespoły mogą zmieniać broń 15 (domyślnie na 0-60)
\scr_re_roundlenght Czas trwania jednej rundy 4 (domyślnie)
\scr_re_roundlimit Limit rund 0 (j.w)
\scr_re_scorelimit Limit wyniku drużyny 10 (j.w)
\scr_re_showcarrier Włączenie lub wyłączenie pokazywania na kompasie kuriera z dokumentami
0 - wyłączone | 1 - włączone
\scr_re_timelimit Limit czasu gry 0 (domyślnie na 0 -1440)

SEARCH AND DESTROY

\scr_sd_gaceperiod Czas na początku rundy, w którym zespoły mogą zmieniać broń 15 (domyślnie na 0-60)
\scr_sd_roundlenght Czas trwania jednej rundy 4 (domyślnie)
\scr_sd_roundlimit Limit rund 0 (j.w)
\scr_sd_scorelimit Limit wyniku drużyny 10 (j.w)
\scr_re_timelimit Limit czasu gry 0 (domyślnie na 0 -1440)

TEAM DEATHMATCH

\scr_tdm_scorelimit Limit wyniku drużyny 100 (domyślnie)
\scr_tdm_timelimit Limit czasu gry 30 (domyślnie na 0 -1440)

HEADQUARTERS

\scr_hq_timelimit Limit czasu gry 30 (domyślnie na 0 -1440)
\scr_hq_scorelimit Limit wyniku drużyny 450 (domyślnie


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum .:: CTSL :: CoD2 ::. Strona Główna » *InfO* » *Program rcon do Administracji servera*
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group